lördag 17 september 2016

Börja tjäna pengar på din blogg

När jag berättar för människor att jag faktiskt tjänar pengar på mina bloggar reagerar de i nio fall av tio med bestörtning. De berättar hur någon de känner eller de själva har försökt tjäna pengar på att blogga, men inte dragit in ett öre. Lite längre in i samtalet brukar jag komma fram till att deras misslyckande berodde på en av två följande anledningar: 1) de vill egentligen inte tjäna pengar på att blogga eller 2) de vet inte hur man tjänar pengar på att blogga. Jag kommer till den förra om ett ögonblick.
Det är inte omöjligt att tjäna pengar på att blogga. Jag gör det. Många andra också. Förbehållet att du har tillräckligt mycket trafik och sökmotorstatus kommer du i slutet av den här guiden veta hur du blir en av dem. fors. läsa http://www.wordpressguider.se/borja-tjana-pengar-blogg/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar