lördag 17 september 2016

Börja tjäna pengar på din blogg – guide för nybörjare

Har du en blogg kan du tjäna pengar på den. Det är egentligen inte speciellt komplicerat, även om det kan kräva en del jobb och tid. Ju mer tid och engagemang du lägger ner på det, desto mer pengar kommer du att tjäna. Det jag inriktar mig på är att tjäna pengar genom att visa annonser, och för mig går det riktigt bra. Det går faktiskt så pass bra att jag numera är på gränsen till att kalla mig proffsbloggare
Under mina bloggande år har jag skrivit en hel del poster om hur du kantjäna pengar på annonsering på din blogg. I det här inlägget hade jag tänkt att gå igenom de mest läsvärda posterna. Personligen står jag på tre ben vad gäller annonsnätverk; TailsweepGoogle AdSense och affiliatenätverk. fors. läsa. http://blogg.tkj.se/tjana-pengar-blogg-guide/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar